IMG_4767Carola heeft van 2000 tot 2004 de opleiding Vrijetijdsmanagement aan de NHTV internationale hogeschool Breda gevolgd. In het derde jaar van haar opleiding heeft zij stage gelopen bij Management Partnership International, waar zij betrokken was bij de organisatie van verschillende evenementen.

Na enkele jaren in de hotelbranche te hebben gewerkt als allround medewerkster, vond ze het tijd worden voor een nieuwe stap. Zij heeft vervolgens als office manager enkele jaren ervaring opgedaan op zowel uitvoerend als administratief gebied.

Per 1 april 2014 is Carola werkzaam in de functie van administratief medewerkster bij Logopediepraktijk Aalbers. Zij ondersteunt de logopedisten door o.a. het afhandelen van de inkomende en uitgaande post, het maken van de planning en het beantwoorden van de telefoon. Als u belt naar de praktijk is de kans groot dat u haar aan de telefoon krijgt. Ook kwesties als facturatie en personeelszaken neemt zij voor haar rekening. Zij werkt op de maandag, woensdag en vrijdag.

Carola vindt het leuk om met mensen in contact te zijn en heeft graag veel afwisseling in haar werk. Dat houdt haar creatief en alert en zorgt ervoor dat het werk uitdagend blijft!